Tiedote 1/2018

Kauden päätöstilaisuus

Kauden päätöstilaisuus järjestetään 9.11.2018 klo 18.00 alkaen 100Sauna-tiloissa Isolinnankatu 22B, 28100 Pori. Muistakaa ottaa aiempiin kertoihin viitaten myös käteistä rahaa mukaan! Tilaisuudessa on tarjolla ruoat ja juomat. Kutsu on tulossa myöhemmin ja ajoissa jäsenmaksun maksaneiden ”palkinto” tullaan jakamaan myös ko. tilaisuudessa.

Sählyvuoro

Sählyvuoro alkaa maanantaina 15.10. klo 20-21.30 Vähärauman koululla. Vuoro maksaa osallistujilta 10€ / kausi. Emme saaneet aiemmin käytössä ollutta perjantaivuoroa, mutta kokeillaan miten maanantaivuoro lähtee liikkeelle.

Tietosuoja-asetus

Erotuomarikerho on alkanut noudattamaan toukokuussa voimaan tulluttu uutta tietosuoja-asetusta. Asetukseen liittyvä dokumentaatio löytyy kerhon nettisivuilta. Tästä tiedotettiin jäsenistöä jo kesäkuussa.

Kerhotuotteet ja erotuomarivarusteet

Kerhotuotteista tulee erikseen kyselyä taas keväällä tai kiinnostuksen mukaan. Yksittäisiä tuotteita emme lähde tilamaan, mutta jos on useampia kiinnostuneita tilaamaan niin katsotaan sitten tilanteen mukaan. Aiemmin on pyydetty nappisten lisäämistä kerhotuotevalikoimaan, mutta se on mahdoton toteuttaa, koska Stadium Team Sales ei myy kenkiä vaan niiden ostaminen tapahtuu suoraan myymälästä. Tästä johtuen kenkiä ei tulla lisäämään tilattaviin tuotteisiin, koska emme niitä voi tilata.

Niken erotuomarivarusteita on alustavien tietojen mukaan tulossa laajemmin saataville vuodenvaihteen tienoilla. Liiton erotuomareillakin on ollut haasteita saada varusteita, joten me emme ole tässä poikkeus. Tilaus tullaan tekemään aikaisin keväällä. Tuotepakettien hinnat ovat vielä avoinna. Asiasta tullaan tiedottamaan jäsenistöä heti kun tiedämme tarkemmin tuotteiden saatavuusajankohdasta. Suositus on, että jäsenistö odottaa yhteistilausta, jolloin hinnat ovat varmasti edullisemmat kuin itse tilatessa.

Erotuomarikerho on ottanut myyntiin rajatun määrän pipoja. Pipon hinta on 10€/kpl. Tilaukset rahastonhoitaja Pasi Laiholta.
pasi.laiho@porinerotuomarit.fi

Kerhon piippiliput
Kerhon piippiliput ovat olleet melko vähäisellä käytöllä pl. Veikkausliigaottelut. Halutessaan jäsenistö voi niitä vapaasti lainata. Lippujen lainauksen tärkeysjärjestys menee ottelun tason mukaan, eli päällekkäisissä varauksissa korkeamman ottelun haltija saa ne käyttöönsä. Lainauksen tiimoilta voi olla yhteydessä kerhon puheenjohtaja Petri Viljaseen, puh. 040 960 2523